כמה מילים על מה שאנחנו עושים

"קי מה קאן" (Ki Me Kan 気目館) הינו מועדון קראטה דו וקראטה ג'יטסו בעיר תל אביב. בדוג'ו משולבים קראטה מסורתי, קראטה מודרני והגנה עצמית פרקטית, המתורגלים בדגש על שימור ושיפור הבריאות הפיזית והנפשית. המורים בדוג'ו משלבים ידע וניסיון בתחום האימון הגופני ובתחום הרפואה הטבעית כדי לשמור על בריאות המתאמנים וכדי שיהיה ניתן לקיים את הפעילות במשך של שנים רבות.

הדוג'ו הוקם ביוני 1996 על מנת לספק בית למתאמנים באווירה משפחתית מגוונת ותומכת. הוא נוסד ע"י סנסאי אהוד חדד וסנסאי צביקה מרגונינסקי, אשר במשך שנים רבות ועד היום מתווים דרך והשראה לעשרות תלמידים באמצעות כלי אמנות הקראטה הרבים.

האימונים השוטפים נלמדים ע"י סנסאי ברק חדד וסנסאי עמית חדד אשר שומרים ומעשירים את הדרך היחודית של קי מה קאן דוג'ו. מערך מורים זה נמצא לשירות התלמידים 6 שעות פורמאליות בשבוע. בנוסף לאימונים השגרתיים, מתקיימים אימוני קאטה, אימוני קרבות ואימוני הגנה עצמית. כמו כן, במערך האימונים משולבים תכנים מתחום האנטומיה והפיזיולוגיה, שלל סדנאות העשרה ושיתופי פעולה עם מועדונים אחרים. בדוג'ו, מגוון הגילאים והדרגות מתאמנים יחד באווירה משפחתית, תומכת, חונכת ומאתגרת. בנוסף לפעילות הפורמאלית בדוג'ו קיים פורמט אימונים פרטיים לקהל הרחב המותאמים באופן אישי.

סגנון הקראטה הנלמד בדוג'ו, הינו אומנותי, ודוגל בחיזוק ובפיתוח הגוף והנפש תוך כדי שמירה עליהם. הלימוד בדוג'ו משלב טכניקות רכות ונוקשות יחד, באמצעות אימון פיזי השם דגש על הפן הפילוסופי והערכי של אמנות הלחימה, ותוך נאמנות למסורת האוקינאווית העתיקה. תוכלו לקרוא עוד בעניין זה בעמוד החומר הנלמד.

התרשים שלפניכם מסכם את תחומי הפעילות שלנו בתוך עולם הקראטה.

קי מה קאן קראטה